PoësieNet - rondom poësie; nuwe gedigteArgief
Tuis /
Home
Briewe /
Letters
Kennisgewings /
Notices
Skakels /
Links
Boeke /
Books
Opiniestukke /
Essays
Onderhoude /
Interviews
Rubrieke /
Columns
Fiksie /
Fiction
Po?sie /
Poetry
Taaldebat /
Language debate
Film /
Film
Teater /
Theatre
Musiek /
Music
Resensies /
Reviews
Nuus /
News
Slypskole /
Workshops
Spesiale projekte /
Special projects
Opvoedkunde /
Education
Kos en Wyn /
Food and Wine
Artikels /
Features
Visueel /
Visual
Expatliteratuur /
Expat literature
Reis /
Travel
Geestelike literatuur /
Religious literature
IsiXhosa
IsiZulu
Nederlands /
Dutch
Gayliteratuur /
Gay literature
Hygliteratuur /
Erotic literature
Bieg /
Confess
Sport
In Memoriam
Wie is ons? /
More on LitNet
LitNet is ’n onafhanklike joernaal op die Internet, en word as gesamentlike onderneming deur Ligitprops 3042 BK en Media24 bedryf.
No matter how the replica watches online master series simple and classic, it is swiss replica sale very popular, more importantly, Master Series wrist watch, generally are relatively thin, this table is replica watches only one of the basic blue dial, equipped with cheap replica watches automatic movement 896/1, automatic gold has a hollow.
LW Hiemstra Trust



Eva Hesse (1936-70) *

Jean Meiring


Die jong vrou
bou met kaal, geveerde hande
vir haarself ’n verhoog
in die lug,
klim daarop en vertel
(die gehoor hang haar lippe aan):

ludens rudens ludens
rudens ludens rudens
ludens rudens ludens

Vinnig klim sy af. Verdwyn.


* Kort voor haar afsterwe het Eva Hesse die onderwerp van haar kuns beskryf as “die algehele absurditeit van die lewe”. Een van die hoofkenmerke van haar werk is inderdaad ’n stroom subtiele humor wat strek van die selfspot in haar vroeë selfportrette tot die aweregse fetisjisme en speelse herhaling in haar latere beeldhouwerk.

Hesse het deurentyd met nuwe prosesse en materiale geëksperimenteer: Sy gebruik tou, gom en verskeie vorme van plastiek, om sodoende die grense van kuns te versit. Sy kombineer rigiditeit en buigbaarheid, die masjien-vervaardigde en die handgemaakte, harde geometriese abstraksie en sagte organiese figure in haar werk. Haar werk is dus moeilik vatbaar vir kategorisering.

Sy het ’n groot aantal kunswerke nagelaat. Ongelukkig is baie van hulle, weens die die aard van die eksperimentele materiale wat sy dikwels gebruik het, uiters breekbaar en fragiel.

(Vertaal en effens aangepas uit die amptelike materiaal van die uitstalling Eva Hesse by die Tate Modern in Londen.)


terug    /     boontoe


© Kopiereg in die ontwerp en inhoud van hierdie webruimte behoort aan LitNet, uitgesluit die kopiereg in bydraes wat berus by die outeurs wat sodanige bydraes verskaf. LitNet streef na die plasing van oorspronklike materiaal en na die oop en onbeperkte uitruil van idees en menings. Die menings van bydraers tot hierdie werftuiste is dus hul eie en weerspieël nie noodwendig die mening van die redaksie en bestuur van LitNet nie. LitNet kan ongelukkig ook nie waarborg dat hierdie diens ononderbroke of foutloos sal wees nie en gebruikers wat steun op inligting wat hier verskaf word, doen dit op hul eie risiko. Media24, M-Web, Ligitprops 3042 BK en die bestuur en redaksie van LitNet aanvaar derhalwe geen aanspreeklikheid vir enige regstreekse of onregstreekse verlies of skade wat uit sodanige bydraes of die verskaffing van hierdie diens spruit nie. LitNet is ’n onafhanklike joernaal op die Internet, en word as gesamentlike onderneming deur Ligitprops 3042 BK en Media24 bedryf.